TRUST-PART-11**SPECIAL PART
 
 
 
kyumin land

TRUST-PART-11**SPECIAL PART

نویسنده : skynet | تاریخ : 1:2 - پنج شنبه 26 شهريور 1394برچسب:kyuminfanfiction, trust,

 

سلااام!!

پنجشبه ای دیگر با تراست...کک آخر هفته هاتون اعتمادی هستا!!

با کمی دقت به عنوان پارت آپ شده متوجه میشود که این پارت یک

**پارت ویژه**

هست و تماما به مناسبت تولد خودم که با روز آپ یکی شد!!

اما نه حال شلوغ کاری رو دارم و نه اصلا دلم میخواد اینکارو کنم

فوت شدن مریم {DevilMary} رو تسلیت میگم و از اینجا برای شادی و آرامش هر چی بیشتر روحش دعا میکنم!!

کوتاه بودن زندگی و نبودن فرصت برای هزارمین بار مثل سیلی توی گوشم خورد

فکر میکنم دیگه باید حسابی به خودم تکونی بدم {یکی نفهمه فکر میکنه یه آدم تنبلی هستم:|}

چینگوهای گوگولی مگولیه آآآآبی... باز آمد بوی ماه دانشگاه...بوی بدبختی و بیچارگی :|

فاجعه ای هستا خضوضا برای من..هاه..ترم آخر ،پایان نامه،طرح 5

و کنکور اارررررشد...پلاس توقع و چشم انتظاری خانواده برای ترکوندن من و قبولی در دانشگاه دولتی :||||

همه این وراجی ها و نطق ها واسه این بود که بگم اگر احیانا ، احتیاطا.. و کلااا اپ های من یکی دور روز به تعویق افتاد از قبل در جریان باشید که

وقت ایز گلد و من باید از تک تک ثانیه هام استفاده کنم!!!! تا اینجا به قوت بالا اومدم و خیلی خیلی بده بخوام ضعیف پیش برم....

** باورتون میشه من هییییچ هیجانی برای دیدن ام وی ندارم =_= وات ایز هپنینگ تووو می؟؟؟! :| **

این پارت شونزده صفحه  تو ورد بود

و ویرایش کردنش خیلی وقت گرفت!!

جامپ تو ادامه مطلب

فقط یکی بیاد بگه گیج شدم...

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

*مهتا*
ساعت19:48---15 مهر 1394
بازم سلامممممم
هییییی نه بابا فک نکنم بچه رو بکشه یه چیزی بهش تزریق کرد که ژنرای برای پادزهرش باهاش همکاری کنه منو این همه شم پلیسی !!!!محاله
ممنون گلمممممم خسته نباشی
پاسخ: هاای اگین!!!... من از اون ماده خوشم میاد!!! خیلی هم خوشم میاد!! {نیشه بازه آوید}...واهاهاهاییی گل گفتی فکر کنم بتونم دانشکده افسری بدون آزمون برم!! :||| میسی چینگو!


TNT
ساعت23:11---9 مهر 1394
درووود!!!
بلی همانطور که مشاهده میکنید کیو جان به درد خطیر سرماخوردگی دچار شد ! تییییف! زبونم کور ی بلایی سرت میادا؟ مواظب باش دیگه ! بوع!
کیومینش توو لوزالمعده م!
خطر از بیخ مماغ دونی گذشتا ! نچ نچ نچ!
ایییییی چرا بچه دوس نداره؟ نچ نچ نچ مردیکه ی پشم! خااااک!
اییییییییییی ایییییییییییییی ایییییییییییی! یا مای گاد ! یا خدای شیوون!! کشتنش؟ مررررررررد؟؟؟ واییییییی من انتقامتو میگیرم کیو نگران نباش! واست روو پشتبوم علامت میذارم! قاتل بروسلی رو یافتیم دیگه این که کاری نداره!! فایتیییییییینگ باو!
دستت مرسی! چرت و پرتامو ندید بگیر چون یهو وسط فیک عنان از کف میدم!!!
پاسخ: ههههههه.... قاتل بروسلی {آوید پخش شده از خنده}.... برو جلوتر چینگو ببین از این سرما خوردگی به کجا راه پیدا میکنه!!! اسم کیومینش رو نیار که همین الان که دارم نظرت رو جواب میدم از دستشون کلافه اممم!! آآآآآیش...آی هیت کیومین!!!:||| کی مرد؟! .... وااای منم هیجان زده میکنی با این انرژیت!!! کانتینیو مای بمبی!!!


sara
ساعت22:27---3 مهر 1394
ن ب خدا من اصلا اسمم سارا نیس اخهولی خیلی فیکتومیدوستم مرسی
پاسخ: منم تو رو خیلی میدوستم!! {هارت بیت!}


mika
ساعت0:33---29 شهريور 1394
جرج مطمعنا کیو رو نمیکشه چون یجورایی بدردش میخوره میتونه ازش برا ازادی دونی استفاده کنه..کیو بده دونگهه بگیره...
کیوام اینجا از همون اولش تو بیمارستان بود تا الان یجورایی سرنوشتش با بیمارستان گره خورده بچه....هههههه
این وونی و ایثن یه دوعل بزارن که دیگه اینقد با حرفا و نگاهاشون تنفرشونو از هم نشون ندن...والاااا برا خودشون میگم تکلیفشونم مشخص میشه...
راستی تولدت هپی...دیره ولی خب....
پاسخ:حدس خوبی بود!! :||| خو وقتی حالش بد میشه چیکارش کنم؟! :||| {قهقه} وونی و ایثن.... فعلا مانور زیادی روشون نیست ولی.... لعنت تماااام خباثت وجودیم رو ریختم بین این دو شخص :|| شیوون مرا ببخش! مررررسی چینگو...{گل فور یو}


زهرا س
ساعت21:56---28 شهريور 1394
خب تازه یادم افتاد رمز عوض شده
کیو چقدر گرفتاری داره!
بابای کیو پلیس بوده و بابای شیوونو دستگیر کرده؟! به خاطر همین کینه داره؟!!
پاسخ:خخخخ...چه حال گیری شده!!! اوهوم گرفتاری هایی که پای کسای دیگه هم کشیده میشه!! یه جمله ای هست میگن "هر وقت فکر میکنی دیگه بدتر از این اتفاق نمیتونست بیوفته ، دقیقا یه اتفاق بدتر میوفته!!" شرح حال کیوهیون هست!! پلیس بودن بابای کیو...اوممم جالبه!! باید بهش فکر کنم


زهرا س
ساعت21:23---28 شهريور 1394
من نمیتونم ادامه مطلب رو باز کنم؟!!! رمزش همون عدد کیو مینه دیگه؟!
پاسخ: نوپ چینگو..رمز ایز دیفرنت


zaza
ساعت18:18---28 شهريور 1394
تولد
تولــــد
تولـــــــــــــــــدت مــــــــــــبــــــــــــارك@} ;-
سلام!!
عزيزم تولدت مبارك... ايشالا هميشه شاد و سرحال باشي.
خوبي؟! با طرحت چ ميكني؟!
دستان مخملي...خخخخخخ! باحال بود...
موقعي كه ايثن فلش بك زد داشتم دنبال زن يكي از دوستان ميگشتم... فكر اين كه يكي از اين بچه ها مال ايثن باشه خخخخ!!
شيوون ، كيوهيون ... فلش بكشون! آي دونت نو... بازم هيچي معلوم نشد... يه درگيري مسلحانه كه نتيجه اي هم نداشت( منظورم كشت و كشتاره) شايد توي پايگاه پليس اتفاقي برا كوانگ هو افتاده باشه.
كيو وراج و شيوون منتظر به شنيدن خبري از پدرش!! واقعا اين جور مواقع آدم حرصي ميشه
نرم نرمك ميرسد اينك كيومين
خوبه.. نه با شدت ميره جلو نه يه جور شيريني زدگي ايجاد ميكنه! دوست دارم
تو آمپوله همون مايع مرگ بود؟؟؟!! يني تا چن روز ديگه كيو ميميره؟؟! كيومينِ شكل نگرفته ميپوكه؟؟!! كسي نيس جواب منو بدههههههه؟!!
اميدوارم كه كنكور دانشگاه دولتي قبول شي از پايان نامت هم خوب دفاع كني و طرحت هم بدي...
عميقا از ته قلبم براي فوت شدن مريم عزيز، نويسنده خوبمون متاسفم!! به دوستاش و همچنين خانوادش تسليت ميگم...!
آويدي هفته قبل سرم شلوغ بود، زياد نميتونستم بيام تو وب... بابت دير كامنت گذاشتن هم بازم معذرت ميخوام!!
عااااااااااالي بود
مررررررسي
پاسخ:مررررسی!!! مرررسی.... من که از تو بدتر هستم..ببین کی دارم جواب میدم نظرات رو0___0 !!! فلش بک ها رو دوست دارم!!! آدم رو گیجتر از قبل میکنن{قهقه} .... من جای شیوون بودم یکی میزدم تو دهنش =_= :||| چینگو...صبر پیشه کن تا ز غوره سازم واست حلوا...!!! خوشم نمیاد از عشق در یک نگاه :|| ... خدا به خانوادش صبر بده!!! روحش در آرامش!! هفته فوق العاده خسته کننده ای بود...شاید باورت نشه ولی همین الان که دارم جواب میدم از شدت خستگی بی حسم!!! بی حس چاکریم رفیق!!


زهرا
ساعت19:50---26 شهريور 1394
سلام عالی بود مرسی الاهی چرا این قد بلاسرکیو میاد
پاسخ:هلوووو... کیوهیون ایز خوده بلا.... کیف میده شکنجه دادنش!!


باران
ساعت14:41---26 شهريور 1394
سلامممم عزیزممم. مرسی.
تولدت رو تبریک میگم و امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی.
الان به کیو چی تزریق کرد؟؟. نکنه بلایی سرش بیاد..
پاسخ:سلام رین...چطوری؟! بابا یکم بیا شیراز خب..ما بارون میخوایم!!! مرررررسی عزیزم..مرررسی من که چیزی نمیدونم...بازم من چیزی نمیدونم...اصلا آوید کی هست؟! :| کیوهیون کی هست؟!


sheyda
ساعت13:18---26 شهريور 1394
لی سونگمین خسته نباشی ببین میتونی با این رفتارهات کیو رو به کشتن بدی
اون پرستار چی به کیو تزریق کرد؟
مرسی عزیزم
پاسخ: این دقیقا یک نکته هست!!! حتی خودمون خیلی وقتها با رفتارمون اطرافیانمون رو به کشتن میدیم!!! مثه زمانهایی که ام وی جدید میاد و خیلی نرمال جیغ فرابنفش میکشیم و هرررر کس کنارمون باشه....o-<-< من که چیزی نمیدونم!!! =_= خواهش میکنممم!!!


Mina
ساعت10:56---26 شهريور 1394
ممنون دوسم
نه خسته
راستی من الان فهمیدم اگه لایق باشم به عنوان یه دوست فوت مریمو تسلیت میگم..
پاسخ: خواهش میکنم !! روحش شاد... مطمئن باش که لایقش هستی!!! ...


محدثه
ساعت6:32---26 شهريور 1394
یااااااااااااااااااا..پرستار خرفت.....بزنم لهت کنممممممممم...کیووووووووووووووو
پاسخ:ککککک اولین کسی هستی که به پرستاره فحش دادی!!! ترجیحا ناسزاهات رو نگهدار ...یکجا هست که هرررر چی خواستی میتونی بهش بگی!!! کککک


saye
ساعت5:36---26 شهريور 1394
اقا کیو طفلکی
مرسییی عالی بود
پاسخ: تقصیر ذاتش هست... اگر اینقدر جسور و کله شق نبود هیچکس کمانش رو سمتش نمیگرفت :| {چه تئوری دادم!! قانع شدی؟! خودم که قانع نشدم :|} خواهش میکنم گوگولی...دونت کرای کیو از استرانگ بات...{هو نوز؟!}


sara
ساعت1:48---26 شهريور 1394
سلام مرسی خستع نباشی چرااینقدربلاسرکیومیاد.سونگ مین خشن بده
پاسخ: هلوووو چطوری؟! من اسم تو رو میبینم حس میکنم خواهرم داره داستان رو میخونه :| زودباش اعتراف کن... =__= ... چون نویسنده یک گیمر هست {نیش باز } سونگمین بده؟؟!!! اووومممم... من از کیوت بودن بیشتر دوس دارم خشانت رو خخخخخ با آوید همه چیو بخون کککک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین